La neutralitat climàtica s’ha convertit en un objectiu central per a les ciutats europees, però què vol dir realment una ciutat “climàticament neutra”? En aquesta conversa s’abordarà el repte de les ciutats climàticament neutres des d’enfocaments transversals: la planificació ecològica del territori, la reducció de l’impacte constructiu, el decreixement urbà i la dimensió cultural i social de la transició ecològica. A càrrec de:
Beatriz Sendín, arquitecta i cofundadora de N’UNDO.
Francesco Musco, arquitecte i urbanista. Professor titular de Planificació i Disseny Urbà a la Università Iuav di Venezia.
Francesc Muñoz, doctor en Geografia Urbana, professor a la UAB i director de l’Observatori de la Urbanització.
Moderat per:
Daniel Velázquez, investigador predoctoral i metge cirurgià, estudia els temes de canvi climàtic, mobilitat sostenible i salut urbana.
Entrada gratuïta, reserva aquí.
Quan: 16/09/2025 Hora: 18:30
Palau Macaya
On: Passeig de Sant Joan, 108. Barcelona